Khalish Beautyzone: FAQ :: SOALAN LAZIM

FAQ :: SOALAN LAZIM






Soalan Lazim :

1) Berapa harga 1 set Produk Khalish?
J : Harga 1 set (4 in 1)  adalah RM85...Harga ini sudah termasuk kos pos laju seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak


2)Apa ada dalam set ni?
J : Set lengkap terdapat Aromatic Soap(Pencuci),Night Cream,BB Cream(Krim Siang) dan Vitamin C Serum.

3)Apa khasiat produk ni?
J : Menyelesaikan semua masalah kulit spt anti penuaan termasuk masalah resdung dan bekas jerawat.Juga berkesan menanggalkan 'blackhead' dan 'whitehead' pada wajah.Juga memberi kesan sauna pada kulit.Kulit anda akan rasa lebih segar dan bermaya setelah kali pertama penggunaan.

4) Ada kesan sampingan?
J : Tidak ada apa2 kesan sampingan yang buruk,tiada pengelupasan.

5) Kat mana boleh dapatkan produk ni?
J : Buat masa ini hanya secara online.Kami belum ada pengedar negeri.Jika berminat untuk menjadi pengedar boleh hubungi kami di 0133767782 atau whatsApp 0175726762

6)Bagaimana nak beli?
J : Boleh inbox kami atau sms terus 0133767782 / WhatsApp 0175726762.

7)Kalau nak beli satu je boleh?
J: ya,boleh,kami juga menawarkan belian tanpa set.Untuk senarai harga boleh rujuk bahagian Produk.

8)Jenis kulit yang macamana sesuai dengan produk ni?
J: Sesuai untuk semua jenis kulit.Tapi kami mengalu2kan mereka yang mempunyai kulit bermasalah seperti jerawat yang teruk,berjeragat,kulit kusam,kulit berminyak,kulit kering,warna kulit tidak sekata dan lain2 masalah kulit.

9)Kulit saya tumbuh jerawat setelah guna produk ini.Kenapa?
J: Ia bergantung pada penggunaan produk yang anda gunakan sebelum ini.Jika produk tersebut mempunyai terlalu banyak bahan kimia,pengumpulan kimia akn berlaku pada wajah.Jadi,bila anda berhenti guna produk tersebut,jerawat yang tumbuh adalah kesan penggunaan bahan kimia dalam kosmetik.Ada juga yang mengalami tompok2 hitam pada kulit setelah berhenti menggunakan produk sebelumnya.Masalah seperti ini ambil masa sedikit untuk pulih.Teruskan penggunaan produk Khalish..

10)Perlu ke saya berhenti guna produk sebelum ni jika saya guna Khalish Skincare Set?
J: Ya,anda perlu berhenti serta merta untuk mengelakkan tindakbalas kimia semasa menggunakan produk kami.Anda juga dinasihatkan untuk berhenti mengguna sebarang produk dalam masa 3-5 hari sblm guna produk Khalish,ini bermakna wajah anda perlu bebas dari sebarang produk sblm guna produk kami dalam masa 3-5 hari untuk mengelakkan tindakbalas kimia produk sebelumnya yg mungkin akan mengakibatkan kulit anda bertambah teruk jika terlalu banyak kandungan kimia dalam produk sebelumnya.

11)Produk Khalish ada bahan kimia tak?
J: Produk kami less kimia.Tiada kimia berbahaya dalam produk kami melainkan bahan pengawet utk mengekalkan kesegaran produk dan mengelakkan produk kami dari berkulat dan busuk.Jadi anda tidak perlu bimbang kerana produk kami mengandungi banyak ekstrak tumbuhan dan buah-buahan yang terbaik untuk kulit anda.

12)Ada pengesahan KKM?
J: Sejujurnya kami sedang berusaha mendapatkan sijil kelulusan KKM.Dokumen telah disediakan.Cuma mengambil masa sedikit untuk mendapatkan no.pendaftaran.Produk ini sebenarnya sudah ada kelulusan KKM dari kilang.Cuma kami sedang apply untuk dapat no.pendaftaran atas nama syarikat kami sendiri sahaja.

13)Jadi,produk ini selamat digunakan atau tidak?
J: Alhamdulillah setakat ini selamat digunakan oleh semua pembeli dan saya sendiri.Ada pelanggan sudah ulang beli beberapa kali dan berpuas hati dengan kesannya.

14) Bagaimana nak jadi pengedar,ejen dropship dan stokis?Berapa modal yang diperlukan?
J: Untuk menjadi pengedar,ejen dropship dan stokis anda boleh sms kami di talian 

0133767782 / WhatsApp 0175726762.Belian Minima untuk stokis dan pengedar hanya 5 set.Keuntungan Lumayan..Sila SMS kami untuk maklumat lanjut.


Sebarang pertanyaan lain,anda boleh sms kami di 0133767782.


Comments
0 Comments

No comments:

© Khalish Beautyzone | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™