Khalish Beautyzone: TESTIMONI

TESTIMONI

Berikut adalah testimoni setelah 1 bulan produk kami di pasaran :)
Testimoni baru...akak ni siap berpantun lagi...jom layan pantun dia yg comel ni..hehe..terima kasih byk2 sis.. nampak lebih muda kan? ^_^
Kulit: warna kulit kusam jadi semakin putih
Hidung Dan pipi: dulu banyak tompok2 hitam sekarang tiada lagi!

Ni pantun khas untuk KHALISH!

Wajah cantik semakin berseri,
Kulit mulus tiada cela lagi,
Berkat KHALISH ku percaya diri,
Terima kasih daun keladi.

Aromatic soap sebagai terapi,
Penat bekerja sehari- hari,
Badan bersih bau pun wangi,
Suami dekat lantas di puji:)

Vit C serum mujarab sekali,
Mengimbangi kulit secara Semulajadi,
Khalish BB cream paling disukai,
Wajah sempurna telah teruji!

Night cream dipakai di malam hari,
Dari ekstrak buahan diformulasi,
Saya tak ragu guna PRODUK ini!
Memang berkesan telah terbukti.

P/s : gambar terbaru tanpa makeup ye.harap maklum.saya kurang gemar bermakeup:)
~Kak Ina


"saya berminat nak hantar testimoni. saya bru je guna product nie, x sampai sebulan pun lagi. tapi setakat pemerhatian saya, kesannya amat memberangsangkan. tanpa perlu keluarkan modal yang banyak, saya berjaya dptkan kulit idaman saya.. pa
rut2 jerawat sblm ni pun da pudar,kwn2 saya dah tegur perubahan kulit saya. thanks to khalish beautyzone.

p/s : gambar yang bertudung coklat tu gambar latest selepas guna khalish. gambar satu lagi tu sebelum guna. banyak parut, kulit pun x berapa nak cantik."

~Eja Ezzate~


ini pula adik saya sendiri...sblm n selepas menggunakan Khalish :)




Saya Sendiri :)






Banyak lagi testimoni yang akan di update dari semasa ke semasa...InsyaAllah :)

Comments
0 Comments

No comments:

© Khalish Beautyzone | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™