Khalish Beautyzone: Tips : Penggunaan Produk Khalish Untuk Kulit Berjerawat dan Bintik Hitam

Tips : Penggunaan Produk Khalish Untuk Kulit Berjerawat dan Bintik Hitam


Diingatkan kita tidak boleh beranggapan yang jerawat akan terus hilang dari permukaan kulit dan berharap ia tidak tumbuh lagi.Jerawat akan sentiasa tumbuh tak kira kulit cantik sekalipun.Ia bergantung pada cara makan dan aktiviti harian kita.Contohnya,aktiviti yang membuatkan kulit terdedah dengan kotoran seperti di kawasan perindustrian,habuk dan mengambil makanan seperti seafood juga antara punca yg menyebabkan jerawat.

Okey,tips kali ini saya nak kongsikan bagaimana produk Khalish boleh menyusutkan jerawat.



Rahsianya ada pada Khalish Night Cream...ianya amat efektif untuk menyusutkan jerawat dalam masa yg singkat.

Caranya :

Gunakan Khalish Night Cream pada waktu malam.Pastikan muka anda telah dicuci bersih.Sapu Khalish Night Cream ke seluruh wajah.Kemudian,Tempek Khalish Night Cream tebal2 pada jerawat.

Kemudian,anda boleh tidur dengan tenang.Bangun esok pagi,cuba jamah pada jerawat di muka.Anda akan dapati jerawat tersebut telah mengecil/kecut!!

PERHATIAN!!!
JANGAN PICIT JERAWAT DI MUKA!! KERANA INI AKAN MEMBUATKAN MUKA ANDA MENJADI SEMAKIN TERUK DAN BERPARUT!!



Menghilangkan 'Black Head'

Khalish Night Cream juga amat efektif untuk menghilangkan "Black Head"..Selalunya black head ini timbul di bahagian hidung sekaligus mencacatkan penampilan anda.Anda tidak perlu menggunakan jari atau kuku untuk membuang 'blackheads' tersebut...Hanya sapu Khalish Night Cream pada bahagian hidung atau mana2 bahagian yg perlu dan blackheads akan beransur hilang secara semulajadi!!


P/S : Kesan akan lebih efektif jika menggunakan pakej Lengkap Khalish Beautyzone :)



Comments
0 Comments

No comments:

© Khalish Beautyzone | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™