Khalish Beautyzone: Apa Kata Pelanggan yang telah menggunakan set produk kecantikan Khalish?

Apa Kata Pelanggan yang telah menggunakan set produk kecantikan Khalish?

TESTIMONI #1
"salam fia, sy dah guna khalish tu masuk 2 minggu....alhamdulilah ada kwn ckp kulit saya nampak moist ja...lau biasanya berminyak....alhamdulilah.....(lau nak tunjuk testmoni ni...maklumat dirahsiakan ye....malu lak...hehe) thanks fia.."

-Rin,Sabah

TESTIMONI #2
Sorry sbb lmbt sgt bagi feedback..x sempat nak online lama2, huhu..pakai set khalish nie okla..jerawat x naik, muka jadi lembut je..mak saya pun ada tegur muka saya cerah sket..tue yg saya repeat order.. 
-INTAN-

TESTIMONI #3
Nazreen
Salam fia. Krim tu mmg best. Muka akk ✗ b'myk pun.. tp lom boleh beli 1set.. Set safi rania akk tu baru je bukak.. B'zaman la nak tggu abes! Huhu..

TESTIMONI #4
"suka produk ni sbb kulit jd bersih..lembut je...best pakai sbb x mengelupas..pastu pipi nmpk pinky...yg penting ia nye halal kn.." - Yani :)

TESTIMONI #5
"saya berminat nak hantar testimoni. saya bru je guna product nie, x sampai sebulan pun lagi. tapi setakat pemerhatian saya, kesannya amat memberangsangkan. tanpa perlu keluarkan modal yang banyak, saya berjaya dptkan kulit idaman saya.. parut2 jerawat sblm ni pun da pudar,kwn2 saya dah tegur perubahan kulit saya. thanks to khalish beautyzone.

p/s : gambar yang bertudung coklat tu gambar latest selepas guna khalish. gambar satu lagi tu sebelum guna. banyak parut, kulit pun x berapa nak cantik."
~Eja Ezzate~

TESTIMONI #6
~Sis!sy suke la dgn prduk sis.bru 2 hri pkai..jerawat dgil da smkin susut dan hmpir hilang..stgah bln tau jrwt ni b,tapak kt muke,bru susut aftr gne produk khalish.sy pn da try sympu pkai aromatic soap.nyaman je kepala.hihi.nt sy update lg lpas da abis 1 set ni.mule2 trkejut sb kcik sgt brg2 die..tp kne gne b,pada je..insyaAllah ckp sbln.hehe~
-NOR ANIZAH-

TESTIMONI #7
"PALING SUKA BB CREAM KAMU!"
-INA INOT-

TESTIMONI #8
"SERIUS BEST PAKAI AROMATIC SOAP..FRESH JE RASA..RUGI KALAU TAK CUBA...'
-SURIYA-

TESTIMONI #9
''sementara ni kesan yg rase slps masuk ari ke-3 gune produk ni..
1.kulit xberminyak & xkering sgt
2.jerawat yg timbul makin kering

tu je kesan yg rase skang ni..parut still xilang lg..yela..br pki 3ari..xkn nk ilang mcm tu je kn..hehehe..kite tgk dlm mse 2mgu mcm mne kesan die..
dalam byk2 produk..produk ni la efek die cpt sket...yg lain nan hado..bli mhl2 pn..lgsg xdek kesan..haish..mbazir je bli..."
-AMALINA-

TESTIMONI #10
"aku x pnh rasa idung ak licin gni... br dua ari aku pakai khalish... siyes aku puas ati.. ak xreti nk oyak gano lg ko puok2 hok x yakin dgn khalish... 24jam ak pgg idung aku.. haha... sbb da xde blackhead.. yeehaa!"
-CIK LAICI-

TESTIMONI #11
"SETAKAT NI PAKAI TAK MENGELUPASKAN KULIT..TAK SUKA PRODUK YANG MENGELUPASKAN KULIT"
-YANI ROSDI-

LIHAT LAGI SENARAI TESTIMONI BERGAMBAR DI ----->KLIK DISINI ATAU KLIK DISINI





Comments
0 Comments

No comments:

© Khalish Beautyzone | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™